Vær oppmerksom på svindelforsøk!
Resurs kan kontakte deg via telefon, SMS eller e-post for å gi deg informasjon om eller tilbud på produktene våre. Men i slike henvendelser ber vi deg aldri om å utlevere personlige innloggingsdetaljer eller identifisere deg med BankID. Er du usikker på en samtale eller melding, kan du kontakte vår kundeservice.
Les mer om integritet-og-sikkerhetHva trenger du hjelp med?
- Start
- De vanligste spørsmålene
De vanligste spørsmålene
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hva er trafikklysmodellen?
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
- Jeg har mottatt en SMS om manglende innbetaling.
- Hva krever Resurs Bank av dokumentasjon for å behandle min lånesøknad?
- Hva kan jeg gjøre for å slette ubrukt kreditt fra gjeldsregisteret?
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Hvor kan jeg se saldo og transaksjoner på mitt Flying Blue kort?
- Kan jeg få min faktura som e-faktura?
Annet
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hva er trafikklysmodellen?
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Fullmakt
- Jeg ønsker å bli samarbeidspartner.
Faktura
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
- Jeg har mottatt en SMS om manglende innbetaling.
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Kan jeg få min faktura som e-faktura?
- Hvor kan jeg finne faktura?
Onlinebanken og app
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvordan bytter jeg PIN-kode på kortet?
- Kan jeg betale faktura direkte i appen?
- Hvor finner jeg årsoppgaven?
- Logg inn på Onlinebanken
Kort
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
- Jeg har mottatt en SMS om manglende innbetaling.
- Hva kan jeg gjøre for å slette ubrukt kreditt fra gjeldsregisteret?
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
Lån
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
- Jeg har mottatt en SMS om manglende innbetaling.
- Hva krever Resurs Bank av dokumentasjon for å behandle min lånesøknad?
Kontakt oss
Chat med Rakel
Vår samtalerobot Rakel er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med vanlige spørsmål – raskt og enkelt!
Vil du snakke med en kundebehandler?
For rask og personlig hjelp er du velkommen til å chatte direkte med en kundebehandler. Logg inn på onlinebanken, så hjelper vi deg gjerne videre med spørsmålet eller henvendelsen.
Åpningstider for chatten:
Ma.–fr.: 08–18
App og onlinebanken
I appen og onlinebanken kan du enkelt utføre de fleste oppgaver. Du kan blant annet:
- Håndtere fakturaer
- Vise saldo og transaksjoner
- Aktivere betalingsfri måned
- Endre kortinnstillinger
- Sperre kort
Logg inn på onlinebanken eller last ned Resurs-appen.
iOS

Android

Dokument og skjemaer
Her har vi også samlet alle aktuelle dokumenter, skjemaer og betingelser slik at du enkelt kan finne det som gjelder.
Til skjemaer
Usikker på hva ulike begreper betyr?
Vi har laget en ordliste for å hjelpe deg å sortere økonomiske begreper.
Til ordlistenTelefon
Telefon: 22 56 37 33
Telefon åpningstider fra 2. juni:
Alle hverdager: 09–15
Lunsjstengt: 12–13
Chatten er åpen som vanlig hele sommeren hverdager 8-18.
Kontakt oss der for raskere behandling, hvis du fortsatt ønsker å ringe kan det være lengre køtider.
E-post: kundetjeneste@resursbank.no
I henhold til bankkonfidensialitet og din sikkerhet besvarer vi ikke konto-spesifikke spørsmål via e-post. Vi anbefaler at du først tar kontakt via chat eller telefon, så hjelper vi deg gjerne i disse kanalene.
For spørsmål om dødsbo, vergefullmakter, betalingsproblemer, gjeldsordninger, inkassokrav og svindel:
Telefon: 22 56 08 00
Åpningstider: Alle hverdager 09–16
E-post: kreditt@resursbank.no