Akkurat nå er det mange som kontakter oss
Akkurat nå er det mange som kontakter oss, og det kan være ventetid. Hvis du vil unngå telefonkø, kan du sende en supporthenvendelse via onlinebanken. Du får tilbakemelding så snart som mulig.
Hva trenger du hjelp med?
- Start
- De vanligste spørsmålene
De vanligste spørsmålene
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Hvor kan jeg finne faktura?
- Hva kan jeg gjøre for å slette ubrukt kreditt fra gjeldsregisteret?
- Jeg ønsker å øke kredittgrensen på mitt Resurs Gold
- Jeg har mottatt en SMS om manglende innbetaling.
- Hvordan aktiverer jeg kortet?
- Hva gjør jeg hvis jeg er blitt utsatt for svindel?
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Hva er mitt kontonummer i Resurs Bank?
Annet
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Hva er trafikklysmodellen?
- Fullmakt
- Jeg har flyttet
Faktura
- Hvor kan jeg finne faktura?
- Jeg har mottatt en SMS om manglende innbetaling.
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Hva er mitt kontonummer i Resurs Bank?
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
Onlinebanken og app
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvordan bytter jeg PIN-kode på kortet?
- Kan jeg betale faktura direkte i appen?
- Logg inn på Onlinebanken
- Jeg har flyttet
Kort
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Hva kan jeg gjøre for å slette ubrukt kreditt fra gjeldsregisteret?
- Jeg ønsker å øke kredittgrensen på mitt Resurs Gold
- Jeg har mottatt en SMS om manglende innbetaling.
- Hvordan aktiverer jeg kortet?
Lån
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Jeg har mottatt en SMS om manglende innbetaling.
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Hva er mitt kontonummer i Resurs Bank?
Kontakt oss
Chat med Rakel
Vår samtalerobot Rakel er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med vanlige spørsmål – raskt og enkelt!
Vil du snakke med en kundebehandler?
For rask og personlig hjelp er du velkommen til å chatte direkte med en kundebehandler. Logg inn på onlinebanken, så hjelper vi deg gjerne videre med spørsmålet eller henvendelsen.
Åpningstider for chatten:
Ma.–fr.: 08–18
Lør–søn: 10–14
Send melding
Hvis du trenger hjelp, kan du når som helst opprette en supportsak ved å sende oss en sikker melding via onlinebanken. Vi svarer som regel innen 24 timer på hverdager.
Du kan finne og følge saken din på onlinebanken under Mine støtteforespørsler.
Logg inn på onlinebankenApp og onlinebanken
I appen og onlinebanken kan du enkelt utføre de fleste oppgaver. Du kan blant annet:
- Håndtere fakturaer
- Vise saldo og transaksjoner
- Aktivere betalingsfri måned
- Endre kortinnstillinger
- Sperre kort
Logg inn på onlinebanken eller last ned Resurs-appen.
iOS

Android

Dokument og skjemaer
Her har vi også samlet alle aktuelle dokumenter, skjemaer og betingelser slik at du enkelt kan finne det som gjelder.
Til skjemaer
Usikker på hva ulike begreper betyr?
Vi har laget en ordliste for å hjelpe deg å sortere økonomiske begreper.
Til ordlistenTelefon
Telefon: 22 56 37 33
Telefon åpningstider:
Alle hverdager: 08–16
Lunsjstengt: 12–13
Chatten er åpen hverdager 8–18. Kontakt oss der for raskere behandling, hvis du fortsatt ønsker å ringe kan det være lengre køtider.
E-post: kundetjeneste@resursbank.no
Merk! I henhold til bankkonfidensialitet og din sikkerhet besvarer vi ikke konto-spesifikke spørsmål via e-post. Vi anbefaler at du logger inn på onlinebanken og sender en supporthenvendelse der, så hjelper vi deg videre på en trygg måte.
For spørsmål om dødsbo, vergefullmakter, betalingsproblemer, gjeldsordninger, inkassokrav og svindel:
Telefon: 22 56 08 00
Åpningstider: Alle hverdager 09–16
E-post: kreditt@resursbank.no