Akkurat nå er det mange som kontakter oss
Akkurat nå er det mange som kontakter oss, og det kan være ventetid. Hvis du vil unngå telefonkø, kan du sende en supporthenvendelse via onlinebanken. Du får tilbakemelding så snart som mulig.
De vanligste spørsmålene i “Faktura”
- Hvor kan jeg finne faktura?
- Kan jeg få min faktura som e-faktura?
- Kan jeg sluttbetale uten ekstra kostnad?
- Hva er mitt kontonummer i Resurs Bank?
- Jeg har mottatt en SMS om manglende innbetaling.
- Jeg har betalt, men kan ikke se min innbetaling
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Hvordan velger jeg delbetaling?
- Når får jeg min første faktura fra Resurs Bank?
- Jeg har fått purring og kan ikke betale. Hvordan kan vi løse dette?
- Jeg har mottatt varen, men ikke fått faktura tilsendt på oppgitt e-postadresse
- Hvordan benytter jeg meg av en betalingsfri måned på min handlekonto?
- Jeg vil returnere varen jeg har kjøpt. Hvordan går jeg frem?
- Jeg har fått en faktura med to ulike KID-nummer
- Kan jeg benytte meg av en betalingsfri måned?
- Fullmakt
- Hva skjer om jeg ikke har dekning på kontoen når lånet skal trekkes?
- Hvorfor er ikke returen min registrert?
- Hvordan går jeg frem for å inngå en gjeldsordning?
Kontakt oss
Chat med Sam
Vår samtalerobot Sam er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med vanlige spørsmål – raskt og enkelt!
Vil du snakke med en kundebehandler?
For rask og personlig hjelp er du velkommen til å chatte direkte med en kundebehandler. Logg inn på onlinebanken, så hjelper vi deg gjerne videre med spørsmålet eller henvendelsen.
Åpningstider for chatten:
Ma.–fr.: 08–18
Lør–søn: 10–14
Send melding
Hvis du trenger hjelp, kan du når som helst opprette en supportsak ved å sende oss en sikker melding via onlinebanken. Vi svarer vanligvis innen 1–3 virkedager.
Du kan finne og følge saken din på onlinebanken under Mine støtteforespørsler.
Logg inn på onlinebankenApp og onlinebanken
I appen og onlinebanken kan du enkelt utføre de fleste oppgaver. Du kan blant annet:
- Håndtere fakturaer
- Vise saldo og transaksjoner
- Aktivere betalingsfri måned
- Endre kortinnstillinger
- Sperre kort
Logg inn på onlinebanken eller last ned Resurs-appen.
iOS

Android

Dokument og skjemaer
Her har vi også samlet alle aktuelle dokumenter, skjemaer og betingelser slik at du enkelt kan finne det som gjelder.
Til skjemaer
Usikker på hva ulike begreper betyr?
Vi har laget en ordliste for å hjelpe deg å sortere økonomiske begreper.
Til ordlistenTelefon
Telefon: 22 56 37 33
Telefon åpningstider:
Alle hverdager: 08–16
Lunsjstengt: 12–13
Chatten er åpen hverdager 8–18. Kontakt oss der for raskere behandling, hvis du fortsatt ønsker å ringe kan det være lengre køtider.
E-post: kundetjeneste@resursbank.no
Merk! I henhold til bankkonfidensialitet og din sikkerhet besvarer vi ikke konto-spesifikke spørsmål via e-post. Vi anbefaler at du logger inn på onlinebanken og sender en supporthenvendelse der, så hjelper vi deg videre på en trygg måte.
For spørsmål om dødsbo, vergefullmakter, betalingsproblemer, gjeldsordninger, inkassokrav og svindel:
Telefon: 22 56 08 00
Åpningstider: Alle hverdager 09–16
E-post: kreditt@resursbank.no