Resurs Bank

Resurs Bank Norge flytter til nye lokaler på en av Oslos mest kjente eiendommer, Havnelageret i Oslo

Mandag 23. november flyttet Resurs Bank sine 45 medarbeidere inn i nyoppussede lokaler på en av Oslos mest kjente eiendommer, Havnelageret i Oslo. Med sin sentrale beliggenhet på Langkaia 1 i Bjørvika, har lokalet en storslått utsikt rett ut mot fjorden, Den Norske Opera og Ekebergåsen.

Bygningen ble oppført i perioden 1916–1920, tegnet av arkitekt Bredo Berntsen. Bygningen har 10 etasjer (11 i tårnene) og et samlet areal på totalt 39.463 kvm BTA. I 2015 fremstår Havnelageret som et signalbygg midt mellom finans og kultur.

Flyttingen innebærer en samlokalisering av ulike avdelinger innen Resurs Bank. Dette vil gi større fordeler for alle våre kunder når vi nå er samler all kompetanse, under ett og samme tak.

Ingebjørg Brown uttrykker:

«På grunn av sterk vekst og behov for modernisering og økt nærhet til våre partnere har vi nå flyttet til det sentrale Oslo. Vi gleder oss over en effektiv flytteprosess og at våre nye lokaler innfrir våre ønsker om mer effektiv areal utnyttelse, funksjonalitet og bedre servicenivå for ansatte og kunder»

Resurs Bank Norge ønsker å takke alle som bidratt til en effektiv og suksessfull flytteprosess.

Mer informasjon:

Ingebjørg Brown, Country Manager Resurs Bank Norge: +47 911 35 205, ingebjorg.brown@resursbank.no