Akkurat nå er det mange som kontakter oss
Akkurat nå er det mange som kontakter oss, og det kan være ventetid. Hvis du vil unngå telefonkø, kan du sende en supporthenvendelse via onlinebanken. Du får tilbakemelding så snart som mulig.
Jeg har betalt, men kan ikke se min innbetaling
Vi sender ingen bekreftelse på at innbetalingen din er mottatt, men på neste kontoutskrift ser du om innbetalingen har blitt registrert.
Vil du kontrollere om innbetalingen har kommet frem kan du logge inn i Onlinebanken.
Har du betalt uten eller med feil KID-nr kan du sjekke om vi har sendt pengene tilbake til din konto, da må du betale på nytt.
Hvis du ikke ser betalingen og ikke har fått den tilbake på din bankkonto kan du ringe oss slik at vi kan søke etter din innbetaling.
Kontakt oss
Chat med Sam
Vår samtalerobot Sam er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med vanlige spørsmål – raskt og enkelt!
Vil du snakke med en kundebehandler?
For rask og personlig hjelp er du velkommen til å chatte direkte med en kundebehandler. Logg inn på onlinebanken, så hjelper vi deg gjerne videre med spørsmålet eller henvendelsen.
Åpningstider for chatten:
Ma.–fr.: 08–18
Lør–søn: 10–14
Send melding
Hvis du trenger hjelp, kan du når som helst opprette en supportsak ved å sende oss en sikker melding via onlinebanken. Vi svarer vanligvis innen 1–3 virkedager.
Du kan finne og følge saken din på onlinebanken under Mine støtteforespørsler.
Logg inn på onlinebankenApp og onlinebanken
I appen og onlinebanken kan du enkelt utføre de fleste oppgaver. Du kan blant annet:
- Håndtere fakturaer
- Vise saldo og transaksjoner
- Aktivere betalingsfri måned
- Endre kortinnstillinger
- Sperre kort
Logg inn på onlinebanken eller last ned Resurs-appen.
iOS

Android

Dokument og skjemaer
Her har vi også samlet alle aktuelle dokumenter, skjemaer og betingelser slik at du enkelt kan finne det som gjelder.
Til skjemaer
Usikker på hva ulike begreper betyr?
Vi har laget en ordliste for å hjelpe deg å sortere økonomiske begreper.
Til ordlistenTelefon
Telefon: 22 56 37 33
Telefon åpningstider:
Alle hverdager: 08–16
Lunsjstengt: 12–13
Chatten er åpen hverdager 8–18. Kontakt oss der for raskere behandling, hvis du fortsatt ønsker å ringe kan det være lengre køtider.
E-post: kundetjeneste@resursbank.no
Merk! I henhold til bankkonfidensialitet og din sikkerhet besvarer vi ikke konto-spesifikke spørsmål via e-post. Vi anbefaler at du logger inn på onlinebanken og sender en supporthenvendelse der, så hjelper vi deg videre på en trygg måte.
For spørsmål om dødsbo, vergefullmakter, betalingsproblemer, gjeldsordninger, inkassokrav og svindel:
Telefon: 22 56 08 00
Åpningstider: Alle hverdager 09–16
E-post: kreditt@resursbank.no