Akkurat nå er det mange som kontakter oss
Akkurat nå er det mange som kontakter oss, og det kan være ventetid. Hvis du vil unngå telefonkø, kan du sende en supporthenvendelse via onlinebanken. Du får tilbakemelding så snart som mulig.
Hva skjer hvis jeg ikke betaler avdraget innen forfall?
Dersom du ikke betaler innen forfall eller til avtalt tid vil du motta en betalingspåminnelse i posten og det vil påløpe renter og gebyr.
Varsel om inkasso sendes ut dersom du ligger etter med mer enn en måneds innbetaling.
Ta gjerne kontakt med oss dersom du skulle få betalingsproblemer, ofte vil det være mulig å bli enige om en løsning.
Kontakt oss
Chat med Sam
Vår samtalerobot Sam er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med vanlige spørsmål – raskt og enkelt!
Vil du snakke med en kundebehandler?
For rask og personlig hjelp er du velkommen til å chatte direkte med en kundebehandler. Logg inn på onlinebanken, så hjelper vi deg gjerne videre med spørsmålet eller henvendelsen.
Åpningstider for chatten:
Ma.–fr.: 08–18
Lør–søn: 10–14
Send melding
Hvis du trenger hjelp, kan du når som helst opprette en supportsak ved å sende oss en sikker melding via onlinebanken. Vi svarer vanligvis innen 1–3 virkedager.
Du kan finne og følge saken din på onlinebanken under Mine støtteforespørsler.
Logg inn på onlinebankenApp og onlinebanken
I appen og onlinebanken kan du enkelt utføre de fleste oppgaver. Du kan blant annet:
- Håndtere fakturaer
- Vise saldo og transaksjoner
- Aktivere betalingsfri måned
- Endre kortinnstillinger
- Sperre kort
Logg inn på onlinebanken eller last ned Resurs-appen.
iOS

Android

Dokument og skjemaer
Her har vi også samlet alle aktuelle dokumenter, skjemaer og betingelser slik at du enkelt kan finne det som gjelder.
Til skjemaer
Usikker på hva ulike begreper betyr?
Vi har laget en ordliste for å hjelpe deg å sortere økonomiske begreper.
Til ordlistenTelefon
Telefon: 22 56 37 33
Telefon åpningstider:
Alle hverdager: 08–16
Lunsjstengt: 12–13
Chatten er åpen hverdager 8–18. Kontakt oss der for raskere behandling, hvis du fortsatt ønsker å ringe kan det være lengre køtider.
E-post: kundetjeneste@resursbank.no
Merk! I henhold til bankkonfidensialitet og din sikkerhet besvarer vi ikke konto-spesifikke spørsmål via e-post. Vi anbefaler at du logger inn på onlinebanken og sender en supporthenvendelse der, så hjelper vi deg videre på en trygg måte.
For spørsmål om dødsbo, vergefullmakter, betalingsproblemer, gjeldsordninger, inkassokrav og svindel:
Telefon: 22 56 08 00
Åpningstider: Alle hverdager 09–16
E-post: kreditt@resursbank.no