Vær oppmerksom på svindelforsøk!
Resurs kan kontakte deg via telefon, SMS eller e-post for å gi deg informasjon om eller tilbud på produktene våre. Men i slike henvendelser ber vi deg aldri om å utlevere personlige innloggingsdetaljer eller identifisere deg med BankID. Er du usikker på en samtale eller melding, kan du kontakte vår kundeservice.
Hva trenger du hjelp med?
- Start
- Kan jeg begrense hvor mye penger som kan brukes på kortet?
Kan jeg begrense hvor mye penger som kan brukes på kortet?
Ja, du kan velge enten å begrense for kjøp i butikk, Internett-kjøp eller uttak i automat.
For hver type begrensning kan du også velge om den skal gjelde per dag, uke eller måned.
Ved tanking: Hver gang du skal tanke, sendes en forespørsel til banken om en reservasjon på en forhåndsdefinert sum hos bensinstasjonen. Hvis det er mindre enn beløpet på kontoen, reserveres gjenværende saldo på kontoen.
Husk: Hvis du har valgt å sette en beløpsbegrensning på kortet som er lavere enn det beløpet vil kjøpet bli nektet.
Lignende spørsmål
Kontakt oss
Chat med Rakel
Vår samtalerobot Rakel er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med vanlige spørsmål – raskt og enkelt!
Vil du snakke med en kundebehandler?
For rask og personlig hjelp er du velkommen til å chatte direkte med en kundebehandler. Logg inn på onlinebanken, så hjelper vi deg gjerne videre med spørsmålet eller henvendelsen.
Åpningstider for chatten:
Ma.–fr.: 08–18
App og onlinebanken
I appen og onlinebanken kan du enkelt utføre de fleste oppgaver. Du kan blant annet:
- Håndtere fakturaer
- Vise saldo og transaksjoner
- Aktivere betalingsfri måned
- Endre kortinnstillinger
- Sperre kort
Logg inn på onlinebanken eller last ned Resurs-appen.
iOS

Android

Dokument og skjemaer
Her har vi også samlet alle aktuelle dokumenter, skjemaer og betingelser slik at du enkelt kan finne det som gjelder.

Usikker på hva ulike begreper betyr?
Vi har laget en ordliste for å hjelpe deg å sortere økonomiske begreper.
Telefon
Telefon: 22 56 37 33
Telefon åpningstider:
Alle hverdager: 09–17
Lunsjstengt: 12–13
E-post: kundetjeneste@resursbank.no
I henhold til bankkonfidensialitet og din sikkerhet besvarer vi ikke konto-spesifikke spørsmål via e-post. Vi anbefaler at du først tar kontakt via chat eller telefon, så hjelper vi deg gjerne i disse kanalene.
For spørsmål om dødsbo, vergefullmakter, betalingsproblemer, gjeldsordninger, inkassokrav og svindel:
Telefon: 22 56 08 00
Åpningstider: Alle hverdager 09–16
E-post: kreditt@resursbank.no