Vær oppmerksom på svindelforsøk!
Resurs kan kontakte deg via telefon, SMS eller e-post for å gi deg informasjon om eller tilbud på produktene våre. Men i slike henvendelser ber vi deg aldri om å utlevere personlige innloggingsdetaljer eller identifisere deg med BankID. Er du usikker på en samtale eller melding, kan du kontakte vår kundeservice.
Hva trenger du hjelp med?
- Start
- Jeg har mottatt gjenpartsbrev fra Resurs Bank
Jeg har mottatt gjenpartsbrev fra Resurs Bank
Har du blitt kredittvurdert av Resurs Bank så gjelder dette mest sannsynlig søknad om kredittkort, lån, eller ved kjøp på nettet eller i butikk hvor du velger faktura/delbetaling via Resurs Bank.
Er du usikker på hvorfor du har blitt kredittvurdert ber vi deg kontakte oss på telefon for mer informasjon.
Lignende spørsmål
Kontakt oss
Chat med Rakel
Vår samtalerobot Rakel er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med vanlige spørsmål – raskt og enkelt!
Vil du snakke med en kundebehandler?
For rask og personlig hjelp er du velkommen til å chatte direkte med en kundebehandler. Logg inn på onlinebanken, så hjelper vi deg gjerne videre med spørsmålet eller henvendelsen.
Åpningstider for chatten:
Ma.–fr.: 08–18
App og onlinebanken
I appen og onlinebanken kan du enkelt utføre de fleste oppgaver. Du kan blant annet:
- Håndtere fakturaer
- Vise saldo og transaksjoner
- Aktivere betalingsfri måned
- Endre kortinnstillinger
- Sperre kort
Logg inn på onlinebanken eller last ned Resurs-appen.
iOS

Android

Dokument og skjemaer
Her har vi også samlet alle aktuelle dokumenter, skjemaer og betingelser slik at du enkelt kan finne det som gjelder.

Usikker på hva ulike begreper betyr?
Vi har laget en ordliste for å hjelpe deg å sortere økonomiske begreper.
Telefon
Telefon: 22 56 37 33
Telefon åpningstider:
Alle hverdager: 09–17
Lunsjstengt: 12–13
E-post: kundetjeneste@resursbank.no
I henhold til bankkonfidensialitet og din sikkerhet besvarer vi ikke konto-spesifikke spørsmål via e-post. Vi anbefaler at du først tar kontakt via chat eller telefon, så hjelper vi deg gjerne i disse kanalene.
For spørsmål om dødsbo, vergefullmakter, betalingsproblemer, gjeldsordninger, inkassokrav og svindel:
Telefon: 22 56 08 00
Åpningstider: Alle hverdager 09–16
E-post: kreditt@resursbank.no