Resurs Retail Report

Få nytte av aktuell forbrukerinnsikt og øk kundetilfredsheten

I vår nordiske forbrukerundersøkelse, gjennomført i samarbeid med Kantar Sifo, har vi analysert 26 ulike faktorer i seks ulike bransjer for å se hvordan disse faktorene påvirker

kundenes vilje til å komme tilbake. Vi sammenligner kjøpsopplevelsen i forskjellige kanaler for å utvikle innsikten og lære mer om hvordan man kan få mer fornøyde kunder som kommer tilbake.

Registrering

Skriv inn dine kontaktinformasjon nedenfor for å se vår ressursdetaljrapport. Som mottaker av rapporten vår, mottar du også invitasjoner til spesielle bedriftsarrangementer, samt nyheter som kan være relevante for deg og din organisasjon.

1907 SvenskHandel 1120x1120px 11907 SvenskHandel 1120x1120px 1

Når du sender din personlige informasjon til oss i Resurs Bank, vil vi lagre og behandle den i samsvar med gjeldende databeskyttelseslovgivning. Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan vi håndterer din personlige informasjon og hvilke rettigheter du har, se Integritet og sikkerhet.