I samarbeid medPartner logo
      Logo
      Utvid ditt lån
      Betalingsforsikring
      Kundeservice

      Logg inn

      Klager og tilbakemeldinger

      Resurs Bank setter pris på synspunkter rundt vår bankvirksomhet, da dette gir oss mulighet til å fange opp eventuelle problemer, behandle de og iverksette forebyggende tiltak.

      Om du som kunde har synspunkter eller ønsker å fremme en klage, ber vi deg derfor om i første omgang å ta kontakt med vår kundeservice, som vil forsøke å løse problemet på beste mulige måte. Dersom vår medarbeider ikke er i stand til å løse problemet, vil vedkommende få hjelp av kollegaer og/eller sin overordnede.

      Om du fremdeles er misfornøyd med vår håndtering av en finansiell tjeneste eller et finansielt produkt, kan du fremme din klage skriftlig via e-post eller brev til den klageansvarlige hos Resurs Bank. Den klageansvarlige har som oppgave å besvare klager og sørger for å tilgodese dine interesser som kunde.

      Du kan kontakte den ansvarlige for klager her: klageansvarlig@resursbank.no

      • Vi ber deg som kunde om å være så grundig som mulig når du beskriver saken, slik at vi vet nøyaktig hva saken gjelder.
      • Når du sender inn en klage til oss, vil vi så snart som mulig sende deg en bekreftelse på at vi har mottatt klagen.
      • Vi skal svare så snart som mulig og senest innen to uker.
      • Hvis vi av en eller annen grunn ikke kan svare innen forventet behandlingstid, skal vi informere deg om årsaken til dette og tidspunktet for når vi venter å kunne gi et svar.
      • Før vi behandler en klage, skal vi samle inn tilstrekkelig informasjon for å kunne foreta en korrekt vurdering av saken.
      • Før behandlingen tar til, skal vi undersøke eventuelle interessekonflikter og etterstrebe å unngå eller begrense dem.
      • I kommunikasjonen med deg som kunde skal vi bruke et klart og tydelig språk.
      • Hvis vi ikke tar klagen til følge, skal du bli informert om grunnen samt om ønskelig få skriftlig beskjed.
      • Du skal også informeres om muligheten til å bringe saken inn for en annen instans eller myndighet.

      Du kan også sende din klage til:

      Resurs Bank AB Klageansvarlig Postboks 979, Sentrum 0104 Oslo

      Supplerende informasjon om alternativ tvisteløsning:

      Henvisning til:

      Finansklagenemnda Adresse: Finansklagenemnda Postboks 53, Skøyen 0212 Oslo

      Forbrukerrådet Adresse: Postboks 463 Sentrum, 0105 Oslo

      Klager kan også rettes til felleseuropeisk klageportal tilgjengelig her.

      De personlige opplysningene du gir i kontaktskjemaet, blir behandlet for at vi skal kunne administrere klagen. Opplysningene vil bare være registrert i den perioden som er påkrevd for administrasjonen. Hvis du ønsker ytterligere informasjon om hvordan Resurs Bank håndterer personopplysninger, Les mer her.

      Du kan også sende din klage til:

      E-post: klageansvarlig@resursbank.no

      Brev:

      Resurs Bank AB

      Klageansvarlig

      Postboks 979, Sentrum 0104 Oslo

      Kontakt oss

      RESURS BANK

      Resurs Bank ble stiftet i 1977.

       

      Integritet og sikkerhet

      Cookies

       

       

       

      VÅRE TJENESTER

      Søk om Ellos Privatlån

      Utvid ditt lån

      Betalingsforsikring

       

       

       

      KONTAKT OSS

      Ellos Privatlån: 23 96 34 34
      Låneforsikring: 23 96 34 50
      E-post: ellosprivatlan@resursbank.no

      Resurs Bank
      © 2022 Resurs Bank AB NUF – Org.nr 984 150 865 – Hovedkontor: Resurs Bank AB (publ) i Helsingborg, Sverige
      v0.12.0