For veterinærer
Flere fornøyde dyr med fleksibel betaling
Tilby dyrekonto og gi dine dyreeiere mulighet til å delbetale besøket – en tjeneste som gir flere mulighet til å ta vare på dyrene sine. Med en dyrekonto har dyreeieren mer tid til å betale for veterinærbesøket. Du mottar pengene på konto neste virkedag og slipper å tenke på kredittrisikoen.
Dine fordeler
- Enkel tilkoblingsprosess
- Ingen kredittrisiko
- Pengene på konto neste virkedag
- Kostnadsfritt
Dyreeiers fordeler
- Fakturaen kommer måneden etter
- Mulighet for delbetaling uansett behandling
- Fleksibel betaling
Betalingsalternativer
Når dyreeier velger å delbetale veterinærbesøket tilbyr vi fleksibel betaling. Dyreeier mottar fakturaen måneden etter sitt besøk og kan da velge å betale alt på en gang eller dele opp sin faktura.
Enkel søknadsprosess
For å søke sender du inn skjemaet nede på siden, så vil en av våre ansatte ta kontakt med deg for å informere deg om prosessen og besvare dine spørsmål. Dersom du ønsker å samarbeide med oss vil vi sende over en avtale til signering. På den måten vil du kunne ha løsningen på plass i løpet av et par dager.
Slik søker pasienten
Pasienten kan enkelt søke om dyrekonto via mobiltelefon ved å sende "Dyrekonto" til 27700. Du kan også hjelpe dyreeier å søke kreditt via Merchant Portal - et letthåndterlig system som inngår i ditt partnerskap med oss.
Søknadsskjema
Fyll ut det uforpliktende skjemaet under så tar vi kontakt med deg så snart vi kan.
Ved å sende inn dine personopplysninger til oss i Resurs, vil vi lagre og behandle disse i henhold til gjeldende personvernlovgivning. Mer informasjon om hvordan vi håndterer dine personopplysninger og hvilke rettigheter du har finner du under Integritet og sikkerhet.
Mer informasjon
Når får jeg pengene?
Du får pengene virkedagen etter du har belastet behandlingen på pasienten sin Dyrekonto.
Kan jag tilby betalingsløsningen til alle?
Du kan tilby alle dine dyreeiere å søke om kreditt, men for at søknaden skal innvilges må de være fri for betalingsanmerkninger. For å finne ut av det gjør vi en kredittsjekk av pasienten din.
Hvem tar kredittrisikoen?
Det gjør vi på Resurs.
Hvordan søker dyreeier om Dyrekonto?
Dyreeier kan enkelt søke om kreditt via mobiltelefonen ved å sende SMS "Dyrekonto" til 27700, ellers vil noen ved din dyreklinikk hjelpe dyreeier med å opprette en konto i Merchant Portal.