Supreme Card – Frihet i hverdagen

Når du handler med kredittkortet Supreme Card får du bonuspoeng på alle kjøp, og du velger selv hvordan du vil betale. Du har alltid inntil 60 dager rentefri kreditt, så du rekker å få minst én lønning før fakturaen kommer. Og med vår smarte SMS-kvittering har du alltid oversikt over større kjøp.

Supreme Card kortSupreme Card kort

Dine fordeler med Supreme Card

  • Alltid opptil 60 dagers rentefri kreditt
  • 6 måneder delbetaling uten nominell rente
  • Poeng på alle kjøp
  • Gratis reiseforsikring – når du betaler minst 50% av reisen med kortet
  • SMS-kvittering på kjøp over 500 kr

15 000 kr o/12 mnd, eff. rente 26,25 %, kostnad 1 925 kr, totalt 16 925 kr

Full utnyttelse av Supreme Cards fordeler forutsetter at utestående kreditt betales ved forfall eller delbetales i tråd med betalingsplanen i løpet av 6 måneder slik at det ikke påløper renter

Helbetale eller delbetale - Supreme cardHelbetale eller delbetale - Supreme card

Helbetale eller delbetale?

Med Supreme Card kan du betale dine kjøp som det passer deg best, alt på en gang eller i mindre deler over en lengre periode. Fakturaen kommer først måneden etter du har handlet, da kan du velge å betale alt på én gang, delbetale i 6 måneder uten nominell rente eller over lengre tid.

Muligheten til å dele et større kjøp i flere mindre deler kan forenkle mange situasjoner. Her kan du lese mer om valgene og gebyrene som følger de valgene du gjør.

Poeng på alle kjøp

Hver gang du handler med ditt Supreme Card får du bonuspoeng, uansett hvor og hva du handler. Poengene kan du bytte inn mot reiser, opplevelser og fine produkter i vår velfylte Poengbutikk.

Vårt Supreme CardVårt Supreme Card

Vårt Supreme Card

Et sikkert kredittkort med bonus på alle kjøp, og fleksibel delbetaling.

Årsavgift: 0 kr

Reiseforsikring for hele familien

Betaler du minst 50% av reisen med ditt Supreme Card, får du en av markedets beste reiseforsikringer for deg og din familie inkludert. Med reiseforsikring er du dekket om flyet eller bagasjen ankommer for sent, eller om du blir utsatt for tyveri eller skade på reisen.

Øke kredittgrensen - Supreme CardØke kredittgrensen - Supreme Card

Øke kredittgrensen

Har du allerede Supreme Card? Du kan søke kredittøkning ved å benytte deg av lenken under

ABU – en smart korttjeneste på ditt Mastercard

Vi tilbyr Automatic Billing Updater (ABU) som innebærer en automatisk oppdatering av kortopplysninger hos de bedriftene som er koblet til tjenesten. Når du får et nytt kort, trenger du altså ikke å gå inn og oppdatere dine opplysninger selv på for eksempel Netflix. I stedet gjøres det automatisk uten unødige avbrudd. Tjenesten er frivillig, og hvis du ikke vil bruke den, kan du ringe vår kundeservice på 22 56 37 33 og be om å få avslutte tjenesten.

ABUABU

Bra å vite om Supreme Card

Med Supreme Card har du alltid opp til 60 dager rentefri kreditt. Du kan betale måneden etter ditt kjøp eller velge mellom flere ulike betalingsalternativer, for eksempel 6 måneder delbetaling uten nominell rente. Under finner du svar på noen av de vanligste spørsmålene om kortet.

Hva trenger jeg for å søke om et Supreme Card?

For å søke om Supreme Card kreves det at du har fylt 24 år, har fast jobb og at du ikke har noen betalingsanmerkninger, samt at du er folkeregistrert i Norge.

Hvordan går jeg frem for å søke om et Supreme Card?

Du kan søke om kreditkortet på vår hjemmeside med BankID eller ringe til vår kundeservice på telefon 22 56 37 33.

Kan jeg ta ut kontanter med mitt Supreme Card?

Supreme Card er et Mastercard og kan brukes over hele verden. Du kan ta ut kontanter i alle minibanker i Norge og i utlandet. Du kan maksimalt gjøre tre uttak på 5000 kr per dag og ta ut inntil 15 000 kr i løpet av en sjudagersperiode. Det tilkommer en avgift på 1,95 % av uttaksbeløpet, men alltid minst 35 kr. Når du tar ut penger utenlands, tilkommer også et valutapåslag på 1,95 %.

Hvordan velger jeg min egen PIN-kode?

Etter at din søknad er godkjent, sender vi et PIN-kodebrev hjem til deg i posten. Du kan enten velge å beholde koden du tildeles i brevet, eller bytte den ut mot en egen firesifret kode. Velger du en egen kode, sender vi deg kortet med en gang. Beholder du din tildelte kode får du kortet ditt etter ca to uker.

Hvordan søker jeg om nytt kort eller et ekstrakort?

For å bestille et nytt kort, kontakter du vår kundeservice på telefon 22 56 37 33. Ønsker du et ekstrakort til et familiemedlem slik at dere kan samle flere bonuspoeng til sammen, kan du søke om et ekstrakort med samme kreditt som ditt eget hovedkort. Det innebærer en engangskostnad på 50 kr per kort og kan utstedes til familiemedlemmer som har fylt 16 år. Husk at det er du som kontoinnehaver som er betalingsansvarlig. Du bestiller et ekstrakort ved å fylle ut søknadsskjemaet og sende det til:

Resurs Bank

Postboks 979 Sentrum

NO-0104 Oslo

Hvordan betaler jeg mine fakturaer?

Med ditt Supreme Card har du opptil 60 dager rentefri kreditt, og fakturaen din kommer måneden etter at du har gjort dine kjøp. Det vil si at alle kjøp du gjør i juli kommer på en samlefaktura i august. Det er vi i Resurs Bank som sender ut fakturaen til deg, og som regel lander den i din postkasse rundt den femtende bankdagen i måneden. Om du har valgt å få dine fakturaer i din digitale postkasse Digipost, kommer de rundt den tiende bankdagen i måneden. Alle dine fakturaer finner du også på Mine Sider.

Hvordan øker jeg kredittgrensen min?

Du kan når som helst søke om å øke kredittgrensen på ditt Supreme Card. Vi tilbyr kreditt inntil 75 000 kroner.

Har du BankID kan du søke kredittsøkning her.

Vil du heller sende inn en papirsøknad? Da fyller du ut dette skjemaet og sender det i posten til oss sammen med en kopi av gyldig ID. Behandlingstiden er omtrent én uke.

Resurs Bank

Postboks 979 Sentrum

NO-0104 Oslo

Hva kan jeg gjøre på Mine Sider?

Når du logger inn på Mine Sider på supremecard.no kan du finne:

- Aktuell saldo og bonuspoeng

- Alle dine transaksjoner og fakturaer

- Innbetalingsopplysninger, det vil si KID- og kontonummer

- Registrerte kontaktopplysninger

Hvordan sperrer jeg mitt Supreme Card?

For å sperre kortet kontakter du kundeservice på vår døgnåpne telefon 22 56 37 33

Noe du lurer på?

La vår kundeservice hjelpe deg eller søk blant våre vanlige spørsmål.

Skjemaer og informasjon

Skjemaer
Vilkår
Informasjon